Jeśli zdarzy się, że otrzymane produkty nie spodobają Ci się lub nie spełnią Twoich oczekiwań w 100%, możesz je bez obaw zwrócić. Masz trzy opcje do wyboru: zamianę na inny rozmiar, wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
Wystarczy odsłać towar na nasz adres wraz z informacją o preferowanym sposobie rozpatrzenia zwrotu - mile widzany jest przy tym numer klienta, zamówienia oraz produktu. Jeśli nastąpi to w terminie 14 dni i zażądasz zwrotu pieniędzy, zwrócimy również koszty wysyłki i pakowania odpowiadające najtańszej oferowanej metodzie dostawy. W przypadku odstąpienia od umowy (=gdy odsyłasz całość zamówienia wraz z prezentami lub innymi benefitami) koszty odesłania towaru pokrywa konsument.
Czy wiesz, że możesz skorzystać z opcji 100 dni na zwrot towaru za jedyne 7,90 zł? Zaznacz tę opcję za jedyne podczas składania zamówienia, a my zagwarantujemy wydłużenie ustawowego terminu na zwrot i wymianę do 100 dni - to wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji, czy otrzymane towary spełniają Twoje oczekiwania i czy chcesz je zachować lub nie.
Wzór formularza znajduje się poniżej:
Adresy do zwrotów:
zwroty za pośrednictwem DPD:
ASTOREO
ul. Konstytucji 3 Maja 12
58-506 Jelenia Góra
zwroty za pośrednictwem Poczty Polskiej:
ASTOREO
skrytka pocztowa nr 137
58-508 Jelenia Góra 14
Uprzejmie prosimy nie nadawać paczek inną drogą niż wskazano powyżej. Takie przesyłki nie zostaną przyjęte i wrócą do nadawcy, ponieważ wskazane adresy są placówkami DPD lub Poczty Polskiej.
W przypadku chęci odesłania towaru za pośrednictwem innej firmy kurierskiej, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.